Jeste, ali nije!

Jeste, ja sam kriv!

Ali, nisam!

Nemam bar jedan razlog!

Imam stotinu.

Nisam davao.

Ali, jesam!

Trebao sam ćutati.

Ali, nisam trebao!

Ne trebam biti sretan.

Ja hoću:

Uzeti gumicu pa pobrisati

Svu sivu maglinu;

Uzeti šestar pa probosti

Balon napuhan bijesom;

Udahnuti duboko zrak i

Pjevati distonacijom;

Biti sretan…

Moje mi malo biće

Skriveno u grmu

Sa slikom nasmiješenog sunca u krilu

Nedostaje.

Neću komparirati.

Ali, hoću!

Kao tužnome trnci kroz grudi i

Bestidna

Vrela

Suza.

Leave a Reply

