Samo me pusti

Pusti me da te volim
i ništa drugo od mene ne traži
osim da jutrom mirišem na jasmin
pokupim ti riječi s vrha jezika
odriješim ti uzice na orošenom vratu
Pa onda pokaži
kuda da pustim bijesne hrte
koje obnoć si hitro
pod mandal
stavila

Pusti me da te volim
i ništa usput me ne pitaj
osim za retke porođene poezije
nekog mahnitog samca skutrenog
na splavu povrh talasa
mora mojeg tugovanja
Pa onda hitaj
u mirise naše skormne svjetske trpeze
sa nečim slatkim
u ruci za
prigristi

Pusti me da te volim
i od mene više ne pogledaj
jer jedino to znam u
bilo koje doba noći i grepsti
kapke kad čujem da me zoveš
od bilo kuda
Pa onda poredaj
kazaljke na satu
do trena kad
vrijeme će
opet
stati

Leave a Reply

