Ako može, bez pitanja na tašte

Dobro jutro!
‘Jutro!
Jesi se naspavao?

Nemoj tamo! Ne!
Sve ostalo pitaj, samo nemoj to!
Ja noćima kotrljam svoj perpetuum mobile
Okrenem se, i gledam svoj film;
Snovi mi i ne trebaju.

I da, ja jesam mlad te si ne smijem dozvoliti nesanicu
Ali, nećeš vjerovati šta u mom filmu sve ima da se vidi!
Ne! Nećeš!
Ne vjerujem ni ja, ako hoćeš pravo.

Stoga, ako može, bolje je
Bez pitanja na tašte.
Opet ćeš mi večeras doći na oči
Da te gledam
I rasplićem suvišnu petlju
Što mi ovog jutra ubacuješ.

Leave a Reply

