Lijepi starče moj

Lijepi starče moj
Svi sem tebe
na svojim su mjestima stajali
što su morali
samo si ti
mogao pod oblacima vedriti
i od sunca zakrivati
i bio si
sve
Lijepi starče moj
kad bih te samo
mogao pronaći
da ispričaš mi pokoju priču o
boljim svjetovima koje si zapamtio
srnenim stopama koje si pronio
lastama koje si oslobađao
srcima koja si spajao
Gdje si
Lijepi starče moj
Tvoj kamen prhnuo je u vjetar
A meni su stuhe koje nam ne dadoše
da progovorimo jedan s drugim
Kamen na dušu svalile
Lijepi starče moj
ti moja si čežnja
kojom se nisam uspio sladiti
I san koji ne mogu da
Prosanjam
Još čekam da mi se vratiš
Jer boli
Ovo
Laganje

Starom Mostu,

ovog, za obojicu tužnog Novembra.

Leave a Reply

