Mila moja, našu je planetu Mali Princ zaobišao

Mila moja,
Sahranjujem slona kojeg je jednom progutala zmija
Meni su rekli da ovo ne može biti ništa više
Osim crnog ofucanog šešira da se njime poklopiš
A ja sam jednom vidio slona i sad ga moram sahraniti
Kad stavim ovaj šešir na glavu pokušaj me naći
Molim te
U sivilu i moranju i onom što je u redu
Jer i tamo ću smisliti nešto svoje
Sasvim sigurno ću samo sjediti i šutjeti
Prije no odem, sahraniću slona i propustiti let
Na drugi, treći, peti komet
Slonovo mi je ostalo pamćenje
Da su u tom sivilu svi jednom bili djeca
Bistrijih očiju, širih grudi i komotnije duše
A njima se otelo da zaborave
Kad me dođeš potražiti iz svijeta u kojem se želje ostvaruju
Poželi i
Ponesi u taj moj svijet u kojem želje ne postoje
Jedan dubok nepresušan bunar novca
Pa metni u veliku avliju i kapije otvori širom
Neka se oni zaklopljeni crnim ofucanim šeširima
Podave
Ovo ti je mila moja samo teatar
Kojeg je Mali Princ zaobišao
I prosto je
Kad su loši glumci loš je i teatar.

Leave a Reply

